Szünetel az ügyfélfogadás

covid-19 Hírek

Figyelemmel az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében elrendelt veszélyhelyzet során teendő intézkedésekről szóló 41/2020.(III.11.) Korm. rendeletben foglaltakra tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a Nagyrédei Polgármesteri Hivatalban 2020. március 16. napjától határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás.

Kérjük ügyfeleinket, hogy kizárólag telefonon vagy elektronikus úton intézzék ügyeiket.

Hivatali telefonos ügyelet:

minden nap 08.00 – 11.30 óra között a 06/37-573-000 központi számon.

Telefonos elérhetőségeink: 

  • 06/30-553-5398 Igazgatás, kereskedelmi ügyintézés
  • 06/30-553-3268 Titkárság, termőföld ügyek
  • 06/30-553-5576 Adóhatóság
  • 06/30-637-4179 Szociális ügyek, hagyatéki ügyek

Az anyakönyvi eljárásokkal kapcsolatos ügyintézés során, amennyiben a személyes megjelenés szükséges, kérjük, hogy szíveskedjenek előzetesen telefonon egyeztetni az alábbi telefonszámon: 06/30-637-4179

A veszélyhelyzet időtartama alatt az esküvők megtartására akként tudunk lehetőséget biztosítani, hogy a házasságkötésre kizárólag a hivatal épületében két tanú jelenlétében kerül sor. Egyéb helyszíneken történő házasságkötés lehetőségét nem tudjuk biztosítani. Lehetőséget biztosítunk a házasságkötés időpontjának veszélyhelyzetet követő időpontra való módosítására.

Szíves megértésüket köszönjük.

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy a koronavírussal kapcsolatban folyamatosan frissülő információkat az alábbi oldalakon olvashatnak:

– az önkormányzat részéről: Nagyréde Nagyközség honlapja: www.nagyrede.hu

– a kormány részéről: koronavirus.gov.hu