Tájékoztatás a lakcímkártya ügyintézés változásáról.
Tisztelt Nagyrédei Lakosok!
2025. február 1-től módosult a lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés rendje, amely érinti a lakcímkártyák kiállítását és a lakcímváltozás tárgyú adatbejelentéseket.
Mi változik?
A jogszabályi módosítás eredményeként a jegyző hatásköre megszűnik a lakcímbejelentési ügyekben, így 2025. február 1. napjától kizárólag a járási hivatalokban intézhetők a lakcímbejelentési ügyek és a lakcímkártya kiállítása.
Hol ezentúl intézni a lakcímmel kapcsolatos ügyeket?
-Bármely járási hivatalban.
-A személyazonosító igazolvány kiállításával kapcsolatos ügyeket továbbra is a járási hivatalok, a kijelölt kormányhivatalok és a nyilvántartást kezelő szerv intézi.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
-2025. február 1. napjától a Nagyrédei Polgármesteri Hivatalban már nem lehet lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyet intézni.
A lakcímkártyával és a lakcímváltozással kapcsolatos ügyek, kérelmek a járási hivatalban intézhetők.
(A Gyöngyösi Járási Hivatal Kormányablak Osztály címe: 3200 Gyöngyös, Göncz Árpád u. 2.)
dr. Árvai Gergely s.k.
jegyző