Az ajánlatkérő adatai:
Név: Nagyrédei Kastély Óvoda
Cím: 3214 Nagyréde, Óvoda út 7.
Képviseli: Kovácsikné Groszmanek Krisztina óvodavezető
e-mail: kastelyovoda@nagyrede.hu
Kapcsolattartó: Sebőkné Nagy Katalin élelmezésvezető
e-mail: gazdalkodas@nagyrede.hu
Az élelmiszer beszerzés tárgya:
Gyermekétkeztetés, szociális étkezés, munkahelyi étkezés, vendégétkezés biztosításához szükséges élelmezési nyersanyagok beszerzése székhelyre történő kiszállítással.
Pontos megnevezése:
Az ajánlattételi adatlap mellékleteként becsatolt táblázatban került rögzítésre.
Mennyiségi egysége:
1 darab, 1 kilogramm, 1 liter.
Becsült költsége:
14,5 millió forint évente, valamennyi élelmiszert beleértve.
A szerződés meghatározása:
Vállalkozási szerződés.
A szerződés időtartama:
2020. november 1-től határozatlan ideig, de maximum két évente újra pályáztatásra kerül az élelmiszer beszerzés.
Számlabenyújtási lehetőségek meghatározása:
Az átutalásos számlabenyújtás külön megegyezés szerinti időszakonként vagy azonnal történhet.
A fizetési határidő megjelölése:
A számla kiállításától számított minimum 8 nap.
Ajánlatok bírálati szempontjai: legalacsonyabb ajánlat, vagy az összességében legkedvezőbb ajánlat lehet.
Azon ajánlattevők, akik a fentebb leírt szakmai követelményeket nem teljesítik, vagy ajánlatukat az előírásnak nem megfelelően csatolják be, azon ajánlattevők ajánlatai érvénytelennek és az eljárás további szakaszában nem vehetnek részt.
A hiánypótlás lehetősége vagy annak kizárása:
Ajánlatkérő hiánypótlási lehetőséget biztosít: Igen
Az ajánlattételi határidő:
2020. szeptember 25.
Az ajánlatok elbírálásának határideje:
2020. szeptember 30.
Benyújtás módja:
Postai úton vagy személyesen az intézményvezető részére.
Egyebek:
A nyertesként kihirdetett ajánlattevő visszalépésekor a következő legkedvezőbb ajánlattevővel a kötelezettségvállaló szerződést köthet: igen.
Az ajánlattételi adatlapot és a mellékletét képező táblázatok azon részét melyre az ajánlattevő ajánlatot kíván benyújtani, kérjük kitölteni. Ez mellett az ajánlattevő egyéb termékeiről is csatolhat saját ár listát. A táblázat kitöltése feltétele az érvényes pályázatnak.
A megbízói ajánlatok elkészítéséért ajánlatkérő semmilyen címen díjat nem fizet.
Az ajánlatkérő és a nyertes ajánlattevő(k) között szerződés jön létre. Az ajánlatkérő nem köteles az árucikkenként meghatározott teljes mennyiséget megrendelni, mivel a mennyiségek csak előzetes becsléseken alapultak. A mennyiségek megadásával az Ajánlatkérő az ajánlatok összehasonlíthatóságát kívánta biztosítani.
Az ajánlattevő által szállított élelmiszer termékeknek meg kell felelnie az élelmiszer termékek forgalomba hozatalára vonatkozó jogszabályoknak, valamint a Magyar Élelmiszerkönyv előírásainak. Ajánlattevő kizárólag I. osztályú minőségű árura vonatkozóan tehet árajánlatot, illetve az Ajánlatkérő csak I. osztályú minőségű árut fogad el. Az elszámolás (számlázás) a szerződés hatálya alatt ténylegesen megrendelt/leszállított élelmiszerféleségek és mennyiségek alapján történik, a nyertes ajánlattevő által megadott egységárak alapján.
Szállítási feltételek: A megrendelt nyersanyag szállítása heti 5 alkalommal (hétfő – kedd – szerda – csütörtök – péntek), a megrendelt mennyiségben történik az óvoda címére 6.00 – 13.30 óra közötti időben. A heti mennyiség megrendelése a megelőző hét csütörtök napján 15.00 óráig email-ben elküldve vagy telefonon leadva történik. Az esetleges rendelés módosítás a szállítást megelőző nap 13.00 óráig telefonon lehetséges.
Kötelezően csatolandó mellékletek:
- Az ajánlatételi adatlapot és annak mellékleteit a cégjegyzésre jogosultak által cégszerűen aláírva kell elkészíteni. Az ajánlatokat 1 eredeti példányban kell benyújtani.
- Átláthatósági nyilatkozat.
Nagyréde, 2020. 09. 10.
Kovácsikné Groszmanek Krisztina
óvodavezető